Dag Inno…… Hallo Han. 12

Tijdens een corona proof bestuursvergadering heeft de definitieve wisseling van voorzitter plaatsgevonden.
Een prachtig boeket voor de vertrekkende voorzitter en een voor de aantredende voorzitter onderstreepten dit bijzondere moment.

12 gedachten over “Dag Inno…… Hallo Han.

• Willy Magyar

Dank je wel Inno voor alles wat je in al die jaren voor het koor, voor ons, gedaan hebt.
    Han, ik wens je veel succes en veel plezier in je nieuwe functie.
    Ik hoop van harte, dat we over enige tijd weer allemaal samen uit volle borst kunnen zingen.
    Tegen die tijd ben ook ik helemaal opgeknapt.
    Willy Magyar

• Anoniem

HALLO INO
    BEDANKT VOOR DE JAREN LANGE VOORZITTERSCHAP VAN ONS KOOR .
    OOK ELLY DAARVOOR DANK WANT JIJ HEBT INO DIKWIJLS MOETEN MISSEN.
    NU MAAR FIJN GAAN GENIETEN SAMEN
    HAN WELKOM ALS ONZE NIEUWE VOORZITTER
    GROETJES HENK EN WIES VAN HASSEL

• Betty en Anton van der Lee

Inno,

Hartelijk bedankt voor de enthousiaste en kundige manier waarop je jarenlang leiding hebt gegeven aan het Gemengd Koor ‘s-Hertogenbosch..
    Door jouw geweldige inzet wist je ons allemaal te inspireren en je goede verstandhouding met autoriteiten en instanties leidde tot gunstige resultaten voor ons koor.
    Natuurlijk wensen wij Han ook veel succes in deze veeleisende functie.

• Bernard en Riekie van der Wielen

Adieu Inno en Han van harte Welkom als nieuwe voorzitter wij wensen je alle wijsheid toe die je voor zo’n groot koor wel moet hebben en wij zijn ervan overtuigd jij hebt dat in je mars veel succes ermee,Bernard en Riekie van der Wielen.

• Cees en Thea Duijs

Dag Ino en Hallo Han
    Ino heel erg bedankt voor je niet aflatende zorg voor ons koor door alle jaren heen. En terecht een mooie bos bloemen.
    Han, jou wensen wij alle goeds en werklust voor de komende tijd. Wij hebben er alle vertrouwen in.
    vriendelijke groeten van Cees en Thea Duijs.

• Ria de g

Han welkom als de nieuwe voorzitter van ons koor.
    Ik wens je heel veel succes ik hoop dat we binnenkort een oplossing komt om weer te kunnen zingen.
    Groetjes Ria de Groot.

• Loes Feitsema

Ondanks deze moeilijke tijd wil ik toch graag Han feliciteren en natuurlijk ook succes wensen, een zware klus, maar als je je opgeeft voor voorzitter heb je vast veel in je mars. Gaat je lukken!!

• Piet Kerssens

Fijn dat de dingetjes, zoals wisseling van voorzitter, in deze benarde tijd toch kunnen plaatsvinden. Han, ik wens je veel succes!

Groetjes.
      Piet Kerssens

• Marja van Geene van Well

Inno bedankt voor alles wat je voor ons koor gedaan hebt en geniet nu van je rust.
        Han heel veel succes met je nieuwe functie dat gaat jou lukken.
        Lieve groet,
        Marja van Geene v.Well.