• di
    jan

Nieuwjaarsbijeenkomst voor de koorleden (besloten)

• di
    apr

Optreden in Zorgcentrum Antoniegaarde

Van Neynsel - Antoniegaarde, Zuid Willemsvaart 509, 5211 SJ  's-Hertogenbosch.

Voor de bewoners van Antoniegaarde en voor hun verzorgers en familieleden gaan wij op dinsdag 30 april een mini-concert verzorgen.  De mooiste liederen uit ons repertoire, zowel oude nummers als recent nieuw ingestudeerde muziek zal door onze enthousiaste koorleden onder begeleiding van onze dirigent/pianist Rein Boeijen ten gehore worden gebracht.

Het concert is gratis toegankelijk en zal inclusief pauze ongeveer een uur duren.
    U wordt van harte uitgenodigd om te komen luisteren. Vooral mensen die pas zijn gepensioneerd!  Wellicht willen zij zich na het meebeleven van deze avond zich aansluiten bij ons koor. Het is een prachtige vrije-tijds-invulling en wij zijn blij met ieder nieuw koorlid.

Tot dinsdag 30 april.