Vivent Hof van Hintham 17 mei 2011

Hetzelfde en toch heel anders. Het koor is hetzelfde, het publiek is (bijna) hetzelfde, maar nu op een heel andere locatie.

Ons jaarlijkse “uitje” naar De Herven speelt zich tegenwoordig af in het fraai gelegen Vivent Hof van Hintham.

Ter gelegenheid van de officiële opening van het nieuwe centrum Vivent Hof van Hintham mocht ons koor de muzikale omlijsting van dit evenement verzorgen. Talrijke bewoners met familieleden en verzorgenden zaten in het moderne atrium. Tot zelfs op de galerij vonden toehoorders een plaatsje om te luisteren naar hetgeen ons koor te bieden had.
Steeds weer wordt het publiek enthousiast van de Italiaanse Medley, Ik Heb Mijn Wagen Volgeladen en het Slavenkoor. Maar zij werden ook verrast door O Divine Redeemer en An Irish Blessing.
Ook dit jaar weer waren organisatie en bewoners van het huis bijzonder ingenomen met het optreden. Een fraaie rode roos voor alle koorleden, dirigent Henk van der Sanden en begeleider Rein Boeijen, onderstreepte dit.

Na deze gezellige middag, met een dankbaar en warm publiek, terug naar huis.
Tot volgend jaar.

Frans Tuijtjens